Ùrachadh mu Dheireadh 19/04/2018
Google pluspinterestShare on Stumble UponShare on RedditFacebookShare on Tumblr
TIOTAL
Clach le sgrìobhadh snaighte air taobh tuath an drochaid-rèile aig Dùn Fàil
EXTERNAL ID
PC_HRS_STATIONS_001_455
ÀITE
Dùn Fàil
SGÌRE
Farrais
SIORRACHD/PARRAIST
MOIREIBH: Aodann na Coille
DEIT
An Giblean 1991
LINN
1990an
CRUTHADAIR
K Fenwick 206/19
NEACH-FIOSRACHAIDH
Comunn Rèile na Gàidhealtachd
AITHNEACHADH MAOINE
27178
KEYWORDS
Rèile na Gàidhealtachd
HR
rathaidean-iarainn
HRS
Inscribed stone on north side of viaduct at Dunphail

Tha an dealbh-camara seo a' sealltainn clach le sgrìobhadh snaighte air a' bharrabhalla air taobh tuath drochaid-rèile Dhùn Fàil.

Seo an sgrìobhadh:- "Inverness and Perth Junction Railway. The first turf of this railway was cut by the Right Honourable the Countess of Seafield 17th October 1861 and the line was completed and formally opened on the 9th September 1863. The Foundation stone of this viaduct was laid by Lady Elma Bruce on the 29th October 1861 and works were completed on 3rd August 1863. Contractor George Meakin, Birkenhead. Inspector John Maylap Forbes"

Airson stiùireadh mu bhith a’ cleachdadh ìomhaighean agus susbaint eile, faicibh duilleag ‘Na Cumhaichean air Fad.’
’S e companaidh cuibhrichte fo bharantas clàraichte ann an Alba Àir. SC407011 agus carthannas clàraichte Albannach Àir. SC042593 a th’ ann an High Life na Gàidhealtachd.
Powered by Capture

Clach le sgrìobhadh snaighte air taobh tuath an drochaid-rèile aig Dùn Fàil

MOIREIBH: Aodann na Coille

1990an

Rèile na Gàidhealtachd; HR; rathaidean-iarainn; HRS

Comunn Rèile na Gàidhealtachd

Highland Railway Society - Stations

Tha an dealbh-camara seo a' sealltainn clach le sgrìobhadh snaighte air a' bharrabhalla air taobh tuath drochaid-rèile Dhùn Fàil.<br /> <br /> Seo an sgrìobhadh:- "Inverness and Perth Junction Railway. The first turf of this railway was cut by the Right Honourable the Countess of Seafield 17th October 1861 and the line was completed and formally opened on the 9th September 1863. The Foundation stone of this viaduct was laid by Lady Elma Bruce on the 29th October 1861 and works were completed on 3rd August 1863. Contractor George Meakin, Birkenhead. Inspector John Maylap Forbes"